Morsning, korsning!


God morgon eller vad man nu ska säga... Sitter i min Leopard onepeace ifrån Gina Tricot, hur mys som helst! Dock vet jag en som kommer bli avis när hon ser bilderna (Har jag rätt Ellen?), ska snart byta om och dra till Roa (min moster)!

Imorgon börjar skolan för mig, känns som att det var igår man slutade 2:an... Aja, vi får hoppas att året går snabbt, kan lägga ut mitt schema så får ni se hur det ser ut! Detta sommarlovet har gått för fort, kan bero på att jag har jobbat 6 av 7 dagar i veckan under hela sommaren! Men men, mycker pengar som rullar in och då mår man bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Säger bara fuck you bitch!! ;) nej jag älskar daj! men jag kan inte köpa någon än för har bara 90 kr :(

2011-08-18 @ 17:13:10
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar

2011-09-02 @ 09:08:16
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0