Hem ljuva hem!

Nu är jag hemma, kom hem 21:45, tog en dusch och gick sen ut med Olivia och Lidbom! ♥ Sen när jag kom hem igen så satte jag mig här, pratade med en omogen person på fb, kollade igenom alla nya händelser och lite sånt och nu ägnar jag mig åt bloggen! ;) Ska snart gå ner och fixa något att äta, håller på och döööö! Sen ska jag även fixa en till sak men det är hemligt ;) Den ni!

Imorgon är det fullrulle hela dagen! Först vakna, ner till bussen, in till stan och köpa BH, batterier och kolla klänning, byta om, åka hem till mormor och morfar, fika och äta midsommarkäk där, sen hämta upp Ellen vid bussen, sen hem, fixa sig, sen hem till Olivia och sen in till Kinna, sen är det lugnt. Hem ifrån Kinna ska jag, dock dagen där efter så då får ni inte mycket uppdatering heller.. Förlåt älskade läsare, ni är super som hänger kvar här ändå!

Här är en bild från i lördags på mig & Lidbom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0