Nässelfeber?

Pappa och mamma tror att jag har fått nässelfeber så man kan ju alltid hoppas på't för då är de inget farligt! :) Men jag måste komma på vad jag har ätit då.. Vet dock inte vad det kan vara och jag läste i boken att detta kan sitta i flera dagar men det kan min kropp GLÖMMA!! ALDRIG I LIVET att jag tänker se ut så här i flera dagar, det räcker med denna dagen, imorgon SKA jag in till stan och fika med Ida och då ska jag se NORMAL ut!!!! Sen stod det även att om man har de i ansiktet så kan andra ställen i ansiktet reagera på detta så som läppar och ögon, och då svullnar de upp och NEJ TACK!

Sen kom mamma med, de kan vara köttelfeber, men nej de tänker jag absolut inte ha så nej de är de inte!! Det är nässelfeber har jag bestämt nu och den ska vara borta imorgon, så nu ska jag krama sönder mina tummar och verkligen HOPPAS att detta är borta innan morgondagen gryr!

Kommentarer
Postat av: Olivia

synd att jag inte såg detta tidigare. för jag hade nässelutslag när jag hade influensa nämligen, och mina läppar & allt svullna upp xD

jag har sånna här tabletter mot det som gör att det försvinner, du hade kunnat få några annars! :(

2010-04-06 @ 14:08:04
Postat av: Anonym

Ajdå, ja de var ju lite synd! :(

Men jag klarar mig nog ska du se! :)

2010-04-06 @ 14:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0