Min mage kurrar och har sig. Jag tror det är dags för frukost!

Jaa, så ser läget ut. Jag vaknade för 20 minuter sedan (13:40) och ja förstår inte hur jag lyckas sova så brutalt länge! Jag skrev att jag skulle kolla på filmen, vilket jag gjorde men jag somnade efter 30-40 minuters kollande så jag har inte kollat klart och jag tyckte den var sådär också.. Men men, jag behövde ändå den här sovmorgonen, har varit sjukttrött alla andra dagar pga FN-rollspelet. Vet inte varför jag har vart trött men alla jag har pratat ed har sagt samma sak så, jag är inte ensam!
Nu ska jag ner och käka frukost, det låter gött! Tror det blir varm oboy och en macka, annars hade inte detta suttit fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0