Bad update!

Har inte bloggat på.. Oj.. 6 dagar och jag kan förklara mig!

För det första har jag haft mycket att plugga på. Har varit nervös och pluggat på företagsekonomin en hel del, hade provet idag så vi får väl se hur det gick... Hoppas på ett G iaf. Sen har jag umgåtts med mamma lite granna och jag ber om ursäkt för att inte veckansblogg har kommit upp här på bloggen men eftersom det redan är onsdag så tänkte jag att jag fortsätter med den tills på söndag och då utser jag 2 vinnare!

Jag tog även min FÖRSTA körlektion igår på körskolan, var kul men jag och läraren kom inte överrens om hur jag ville ha mitt ben när jag skulle trycka ner kopplingen men det ska vi nog fixa ;) Bytte även körlärare så nu har jag en som jag trivs med och nästa körning är på måndag kl. 12:15 ;) Nice!



Just nu sitter jag i skolan och väntar på mormor, slutade efter provet så hon ska komma och hämta mig efter att hon hade ätit och gjort sig i ordning, får se när det blir! Så länge sitter jag och funderar på min nya design som ska upp här på bloggen, blir nog inte mycket förändring men jag behöver lite förändring för att inte tröttna på bloggen.

Blogga är kul, men det blir roligare med en ny design!
Funderar på att fotografera lite hemma sen, alltid kul, får så mycket inspiration från we♥it

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan. Allt bra med dig?

2011-02-02 @ 11:17:33
URL: http://missay.blogg.se/
Postat av: BloggTurken

Haha tänkte skriva till dig igår, vad seg du är på att uppdatera bloggen :P

företagsekonomin är la skit svår kurs va ? :S En del säger det på min skola, men hoppas det gick bra för dig med provet :)!

Körkort snart blir det eller? :)



Btw du får svara på min kommentar här på din blogg för jag checkar senare det ;)!

2011-02-02 @ 15:00:18
URL: http://www.nattstad.se/AhmadAbbas
Postat av: Alexandra

cool bild :)

2011-02-02 @ 16:13:12
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0