Det här är en bra dag!

God middag eller något! Kom nyss hem ifrån killen, har haft en helt underbar helg! Igår var nog den bäta dagen på helgen! Vi tog massa fina kort nere vid en sjö i Sandared, ni ska få se lite bilder sen! :)
När jag kom hem låg den ett helt ny vit BH på skrivbordet, gick ner och frågade mamma och då hade hon varit snäll och köpt den till mig, blev superglad! :D Min mamma är bara såååå bäst! ♥ Det är den nedanför!
Nu dricker jag lite jordgubbsproviva, supergott (♥) och ska även mixtra lite i min garderob för jag insåg precis att jag inte kan öppna min underklädeslåda för att jag har förmycket där i, eller ja, för liten låda ;) Man kan aldrig få för mycket av underkläder! På bilderna nedanför så ser ni hur allt ligger och när jag är klar så ska underkläderna ligga i den vita lådan och tightsen i den andra trälådan! :) Sen ska jag försöka göra klart min nya design och jag ska även lägga in lite nya bilder från igår!
♦ 

Måste även tacka Sandra för att hon fixade en bild åt mig! Är superglad! Klicka på länken för att komma till hennes blogg, den är verkligen kanon!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sant, man kan aldrig ha för många underkläder:D

2010-09-05 @ 17:05:11
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Erran

Va snällt av din mamma :)



sv: Men de är ju kul att höra att de går åt sätt håll med din grodfobi iaf ;)

2010-09-05 @ 17:36:19
URL: http://vonerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0