Tjoohoooo, jag är heeemmaaaa!

Hittade 2 bikinis i stan men givetvis satt den ena helt cepe och den andra fanns bara i XS och L så det var bara för mig att ge upp tyvärr.. Men men, jag hittar väl en snart hoppas jag! Har hittat en snygg på Stadium så får åka dit en dag och kolla också! :)

Nu sitter jag och kollar på Ugly Betty, tänker och pluggar och ja.. Vad ska man säga.. Det rullar (väldigt)sakta framåt och jag lär bli klar tills imorgon, frågan är bara, kommer den bli så bra som mina lärare vill? Kommer den vara tillräcklig? Kommer den sänka eller höja mig? Eller kommer jag stanna på samma nivå? Ja.. De märker vi när jag slutar 1an ;) Om 20 min början även Desperate Housewives och det MÅSTE jag se utan att plugga så får köra igång rejält nu så jag klarar av de. Hörs senare!♥



Kommentarer
Postat av: maja

Vilken sötis <3 :)

2010-05-26 @ 17:11:06
URL: http://ahappyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0