Svar på kommentar!

Hoppas ni ser vad det står och detta gäller det här inlägget!

Jag vet att jag skriver lite hemlighetsfullt men jag kan och vill inte riktigt tala om vem personen det är jag skriver om eftersom det skulle skada både mig och honom. Kanske ska sluta skriva sånna hemlighetsfulla inlägget eftersom det egentligen inte är någonting som ni tycker är jätteroligt att läsa om... Lovar att nästa gång jag skriver någonting så ska jag se till att ni förstår vem det handlar om, och om ni inte gör det, tell me! Okej? :)

Kommentarer
Postat av: Denny

Sv: då hade jag rätt att den handlade om kärlek :) hehe. Vad bloggar du annars om? Har du bloglovin? tänkte lägga till dig där, intressant blogg!

2010-05-04 @ 22:15:19
URL: http://superbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0