STOCKHOLM 10-12 maj! ♥

Jag laddar inte upp bilderna i ordning, dom kommer lite hipp som happs så jag har blandat bilderna ifrån måndag tills idag!
Jag och DennisM
Jag tog kortet! ;)
Det är den Coolaste och grymmaste killen i världen!!!










































Här har vi våran egna Ashton Kutcher!! ;)



Jag ser ut som ett fetto på varje bild i den jackan!
Hatar den men mamma vägrar köpa en ny till mig.. Ogilla!





Det får räcka för nu, ni får mer en annan dag för just nu måste jag springa på toa (ojojoj, skrev jag de eller tänkte jag bara?) och sen ska jag skriva med folk på msn och sen ska jag ner och kolla på mitt inspelade avsnitt av DESPERATE HOUSEWIVS! :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

kul dag det ser ut att ha varit. Vad gjorde ni med reinfeldt? haha

2010-05-12 @ 23:47:33
URL: http://jeewee.blogg.se/
Postat av: E*

de är fan coolare att träffa dennisM än reinfeldt! ;-)

2010-05-13 @ 08:32:56
URL: http://eemelieniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0