Min kväll..

har bestått av att godkänna och svara på en del kommentarer, prata med folk på msn, facebook och via sms. Sen har jag bara lyssnat på musik och chillat! :) Skulle ut på ett litet äventyr men det blev icke så eftersom mamma och dom inte tyckte det var nån idé...
Denna dagen har varit underlig och lite rolig. Har vart flera stycken som har gett mig massor av komplimanger angående mitt utseende och massvis... Lite kul att allt kommer på samma dag från personer jag känner men inte brukar prata med så mycket! :P

Har även delat med mig av en låttext till en kille som heter Daniel, och ja, jag skriver texter..! Dock kan jag inte
spela gitarr eller något så blir lite svårt att göra en hel låt av de men jag vet melodin i huvudet och texten är ju klar så det som fattas är själva musiken! ;) Dock har brorsan en elgitarr så kan ju öva lite där! ;)



Hur har eran kväll varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0