Kör en klassisk lista för alla nya läsare!

Är 2009 så...

Vad hade du för hårfärg - Samma som nu, ljusbrun typ
Hur lång var du – 167?
Vem var du kär i - Mathias, Richard, Mikael & Gustav, hade fullt upp hahah!
Hade du nån Pojk/flickvän – Jupps, de som jag nyss skrev upp!
Vad brukade du göra på fritiden – blogga, shoppa, umgicks med vänner och så!
Vilka umgicks du med – Mina underbara vänner!♥
Var allt bättre då – Nae.. Tror detta året kommer bli så mycket bättre! :)
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Vissa minnen ja! Men jag skulle inte vilja gå igenom de året igen
Har du förändrats – Ja, till det positiva!

Nu:
Vad har du för hårfärg – Ljusbrunt, men vill färga de mörkare
Hur lång är du? – 167 cm
Vem är du kär i – Ingen! :)
Har du nån pojk/flickvän - Nope!
Vad brukar du göra på fritiden – Vänner, fota, festa, träna och ja.. Massor! :D
Vilka umgås du med – Dom bästa!♥
Hur ser du ut? – Supersnygg!!


Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Haha om jag har!
Ljugit för en bra vän – Ja det har hänt..
Svikit någon – Ja..

Vem:
Skrev du senast till på msn – Filip & Patrick!
Kramade du senast – Lidbom
Sov du hos senast – Hemma
Vill du vara just nuKär och lycklig!
Ringde dig senast – Lidbom :)

Vad:
Drack du senast – Mjölk!
Köpte du senast – Lite godis
Gjorde du igår – Var i skolan, gick hem, blogga, träna, flumma och somna
Ska du göra imorn – skolan, träna och något, inte planerat något så! :)
Vill du göra just nu – Få en förklaring..!
Åt du senast – Min sista godisbit!
Är närmast dig som är rosa – Min SOLO-tidning

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Yupps!
Nån har sårat dig så du börjat gråta – För många gånger..


Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Tyvärr ja..
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Jaa...
Jag har smugit ut utan lov - Nesch da (A)
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Nix! Hänt 1 gång
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Jo det skulle man kunna säga.
Jag har fuskat i ett spel – Vem har inte de?
Jag har struntat i ett prov – Jaaaoo


Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Nej!
Jag har druckit alkohol – Jupps
Jag har tagit medecier mot drepression – Nope
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Nja ungefär.. Till 17:00
Jag har vaknat gråtande – Ja.. Eller jag har vaknat och börjar gråta när jag öppna ögonen...
Jag har somnat gråtande – Ja.. Tyvärr..


DÖDEN:
Jag hatar begravningarVärsta som finns!
Jag har sett någon dö - Nee, och tack för det!
Någon du har känt som nyligen som dött - Ne.. Det var ett tag sedan och de är ja glad för!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0