konversationer idag!

När jag och Lidbom skulle kliva av tåget så var våran konversation såhär:
Jag - Kolla henne där borta vid stolpen!
Lidbom - Vem är de?
Jag - Det är Kitty
Lidbom - VAAA?! ÄR DET HON?
Jag - Hahaha japp, erkänn ful?
Lidbom: Ja, fast hon har jag aldrig sett så jag trodde de var en annan en annan gång xD

Sen kommer Adde och så snackar vi en massa och han börjar prata:
Adde - Svaret på alla frågor är passivrökning!
Jag - Eh? Varför hahah?
Adde - *börjar prata om någon engelskkomiker som drog ett skämt där poängen blev passivrökning* och så pratade jag med Pascal, vet du vem de är?
Jag - aaa, vad sa han då?
Adde - Jo att man ska skriva de som svar på frågor på ett prov
Jag - Kan man ju inte, då lär ju få fel ändå
Adde - Ne för då kan man inte få fel för man svarar ju inte på frågorna, man skriver ju något annat
Jag - Men det är ju ett svar, enligt läraren och det kommer du få fel på så skriv inte de
Adde - Men man kan inte få fel så jo!

Sen kom min buss och han fick en kram och sen drog vi

På bussen ser vi en som står utanför och väntar på bussen eller något
Lidbom -
Men kolla honom!
Jag - Hahah där ser man!
Lidbom - Han såg uppklädd ut
Jag - Gjorde han ju inte, så ser han alltid ut
Lidbom - Gör han? Varför får jag aldrig se sånt
Jag - Du såg de nu ju
Lidbom - aa! :D han ser vilsen ut!


Denna dagen har varit KULKULKUL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0