Jag tänkte ju då ladda upp en video...

men eftersom att youtube drygar sig med uppladdningen så får vi nog skippa det tyvärr mina kära läsare..!♥ Skulle visa er en låt som min kompis Daniel har gjort, han har gjort en cover på Opeth - Benighted med sin gitarr och han är grym, enligt mig och många andra! Har försökt ladda upp låten via 2 olika webbläsaer (Explorer och Chrome) men på den ena så står det att den är uppladdad med bearbetar och jag förstår inte hur den kan ha uppladdats för det stod först att det misslyckades (??) och på den andra laddar den och är nu på 79% så om nu har tur kommer videon upp i detta inlägget annars blir det ett tråkigt text-inlägg utan bild eller något för vet inte riktigt vad man kan ladda upp för bild.. En på youtube?
Fast hur roligt blev det på en skala 1-10? Typ, 0? Men nu börjar det hända saker här, ska man försöka sig på att ta ut lyckan i förväg och lova er att jag kommer få upp videon nu i detta inlägget? Vågar jag verkligen det? Jaa.. Varför inte? Jag har inte mycket att förlora, eller jag förlorar ju er tillit eftersom jag lovar något som jag inte kan hålla.. Därför väntar vi och håller tummarna och shit vad jag babblar på så nu sätter jag en punkt efter denna meningen och sen ska jag vänta till videon är klar, så nu blir det en punkt .



Du som orkade läsa igenom hela texten får en liten guldstjärna!
Känner att jag är lite fixerad av guldstjärnor.. Har redan delat ut 2..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0