In schoooooooooool!

Har nu marknadsföring och behöver hjälp med hur stor en annons ska vara. Vet inte om den ska vara pluttig eller om den ska vara bigmama så därför måste jag ha hjälp för att fortsätta men läraren är borta vid Paulina och hjälper henne att ladda ner massa saker till Photoshop (?) och vi håller på med InDesign.. Aja, det ger iaf mig tid till att blogga en stund och kolla runt på facan (facebook). Filip sitter bredvid och ser helt bort ut, han är läskig! :O

Slutar 16:15 idag och jag har massor att göra hemma.. Inte direkt kul och jag måste en snabbis in till stan efter skolan också.. Så jag kommer vara hemma vid 19:00 och då ska jag fixa min presentation, Samhäll och min rapport... Kommer vara helt död imorgon då jag ska redovisa. Får tänka på att jag får mitt studiebidrag idag så blir allt lite enklare! ♥

Tycker ni inte att bilden är för söt?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0