Imorgon blir en stressig och bra dag!

Imorgon kommer jag ha fullt upp hela dagen men jag lovar att jag kommer slänga in lite inlägg då och då! ;) Ska iaf duscha på morgonen och göra mig i ordning för att åka in och handla till Stockholmsresan. Sen ska jag även hinna med ett träningspass, ska köra hårdträning för imorgon är det min sista gratisdag på gymmet *snyfft* Ska dock fjäska med pappa så jag kan få ett årskort där för är verkligen kär i det gymmet, det rockar fett! ;) Det kostar 190/mån och det är inte alls dyrt, iaf tycker inte jag det, sen får ni andra tycka vad ni vill ;)

Efter träningen så ska jag börja packa min väska (som lär bli väskor) och gå igenom min packningslista (som jag ska göra imorgon också) flera gånger om så att jag är säker på att jag inte glömt någonting! Ska dela rum med Sofie, Viktoria och Paulina, det lär bli kul! ;) Fick även en överraskning av mamma och pappa innan. De kom upp på mitt rum, satte sig på sängen och sa:

- Vi har pratat och kommit överrens om att du får med dig 400:- upp dit, är det ok?
- Ja det är de (*tänker* allt kommer gå åt till mat, men ok!)
- Tur det för du får 400:- av oss båda, plus lite till!

Fatta att jag är glad! :D

Min månad har varit den värsta någonsin! Först blev jag av med över 300:- på kortet, vet inte hur? Sen så är det nån jävel som snor min plånbok på bussen med!!! Så nu är jag riker! ;) Fick ju även 150:- av mormor så man kommer kanske kunna unna sig lite shopping trots allt! ;)



Ska även se till att svara på frågorna i frågestunden och sen ska jag utse veckansblogg, slänger in inlägget ovanför där ni kan kommentera om ni vill vara med! ;) Jag är en kvinna med många bollar i luften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0