I can't stop thinking about it...

Nu är jag klar med samhäll, superskönt! Den ska in imorgon kväll men är redan klar, duktigt va hha! ;) Sen fick jag veta en sak som gjorde mig riktigt pist off! Vi har svenskaprov på måndag. Vi har inte ens gjort klart häftet med alla ord i, ingen i klassen har gjort det och kul då att man har orden tills på måndag och det är inga lätta och normala ord heller, helt sjuka som man aldrig hört och aldrig kommer använda. Aja, det blir till att plugga i helgen då.. Lär sluta med att jag sitter och gör allting på söndag. Men men, när Elvira i min klass skrev på facebook att hon plugga till de så reagerade hela klassen, lite kul faktiskt hihih ;)


Nog snackat om skolan, eller va tycker ni? Ska nu bara slappa på sängen, orkar inte resa på mig, är helt slut i kroppen men jag ska allt kolla på Vampire Diaries innan jag somnar, så nu blir det TV6play! Vet ni? :O Första gången jag skulle gå in och kollar på TV6play så skrev jag fel och skrev in kanal6 och det var verkligen inte TV-sidan utan något heeeeelt annat, och jag som trodde jag hade skrivit in rätt adress fick en ren chock när sidan hade laddat klart och man såg vad den sidan innehöll! Ojoj :P


Mikael mixtrade med en bild på mig i PS och såhär blev resultatet:

ORIGINALET!

OMGJORD AV HONOM:
Ser ni någon skillnad?
Precis, kanten på strumpbyxorna är borta! ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, en kompis gjorde samma misstag med TV6 ;D



Grymt snygg bild förresten!

2010-05-28 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0