Hemma från träningen!

När jag & Lidbom satt och väntade på bussen hem!










Väl hemma vid stationen men nu väntade vi på mamma istället!










Min mobilkamera är inte så dålig ändå? ;)


Träningen gick super, bäst hittills tror jag! Körde på en hel del och för en gångsskull glömde vi inte att stretcha, tummen upp för oss hahaha! ;) När vi var klara och skulle upp till affären för att köpa tranbärsjuice till Lidbom kom vi på att den lilla bussen går om 2 minuter och ja.. Bussen var tidig och vi sprang som idiot och vinkade och chaffören bara log och öppnade dörrarna innan hållplatsen, han var en riktigt snäll liten gubbe! :) Sen åkte vi med den tillbaka till centrum, dock blev det en väääldigt lång omväg men men, vem bryr sig, inte vi! ;) 

Nu sitter jag i min säng och ska snart se andra avenyn, tycker det är väldigt sorgligt att detta är sista avsnittet! :'( Men man får ta sig i kragen och skärpa till sig, det är ju bara ett TV-program om man tänker efter! Dock ett av de bästa men vi fans klarar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0