Förlåt mina söta läsare!

Har verkligen inte haft tid idag att blogga. Har ringt runt till alla olika företag och fixat eftersom min plånbok blev stulen på bussen i onsdags så har spärrat kort och shit, inget nöje precis... Sen har jag fått jobba på som f**n för att bli klar med ett arbete på 3 timmar och jag känner mig stolt eftersom jag klarade det! ;) Nu har jag bara rummet kvar att städa och ett annat arbete som jag måste skriva klart så jag är klar med det tills klockan slår 23:59, då har jag bara några sekunder på mig att skicka in de, annars är det IG... Han måste få allt precis den dagen han talade om annars så får man sämst betyg!

Skriver mer senare och då ska jag ge er en hiss & diss också, snällt va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0