Förlåt för dålig uppdatering hörrni..!

Efter skolan drog jag iväg till Borås tillsammans med Joakim, lika kul som alltid! :D Vi kolla kläder, krigade och var med Lidbom och hennes familj hahah! En toppendag! Sen vet ni? :O  Jag kanske har fått jobb!! :D Ska på intervju imorgon, så håll tummarna för mig att det kommer gå bra. Har en magkänsla som säger att det kommer gå bra så jag litar på den, ;)

Nu ska jag ta mig en dusch och senare blir det mat, dock vet jag inte vad mamma klingar med ute i köket!


Det är typ den enda bilden på oss två ihop! :O
Får fixa en när vi ses nästa gång! och då ska du synas mer än på denna!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Mohahahaha, krig :)

2010-05-31 @ 21:21:34
Postat av: chris

ja men nu verkar det funka :)



vad för jobb? :)

2010-05-31 @ 21:54:53
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: felicia

Sött :*

2010-05-31 @ 23:20:13
Postat av: Joel

tack:)

2010-05-31 @ 23:45:21
URL: http://fuckwithyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0