Du är ett under*

Denna dagen har varit slapp till tusen men hade inte med mig datorn så de blev ingen uppdate men nu kommer hela min dag i ord!

Först när vi kom till skolan var min buss 5 minuter sen så min lärare blev lite sur men men, det kunde ju inte jag hjälpa?? Kunde inte tagit den som gick 7 minuter innan för den kom aldrig. Sen lyssnade vi på klassens redovisningar och eftersom jag och en annan som heter Klas har samma företag så slapp jag redovisa. Sen gick vi ner i Olsagårdssalen (en föreläsningssal på skolan) och lyssnade på när EP3 redovisade. Sen hade vi lunch och efter de så lyssnade vi på mer redovisningar så det är så min skoldag har sett ut, redovisningar hela dagen lång.

Sen kom mormor & hämtade mig vid skolan och så körde vi hemmåt, plocka upp min kusin och körde hem honom och sen körde vi hem till mormor och fikade och hade allmänt mys. Vi tog kort och skrattade så våra magar värkte för jag skulle ta en bild som mormor ska ha på facebook och hon lät som om hon va 17. Varje bild typ "ååh jag ser ju fet ut" "Nej, ta en ny, den blev inte bra" "HAHAHAHAAHAHA!" Så ja, det var riktigt kul!

Sen när jag skulle hem med mamma så kom mina kusiner så då stannade vi längre och jag busade med Zacke och Stina! ♥

Här kommer lite konst från när jag satt och "kolla" igenom tidningen:












Jag är en äkta konstnär! ;)


Nu sitter jag i mitt rum och känner mig körd! Har företagsekonomiprov på torsdag och känner redan nu att det inte spelar någonroll hur mycket jag än plugagr för jag får ändå inte högre betyg än G... För det första så tror jag inte min lärare tycker om mig. Tror det pga flera anledningar och för det andra så fastnar inget.. Men jag ska börja plugga imorgon och fram till onsdagkväll (får hoppas den planen hålls vid liv!) Nu ska jag städa mitt rum snabbt och sen ska jag skriva lite på min samhällsuppgift. Har bara 2 saker kvar innan skolan slutar, hur gött som helst! Hoppas inget mer kommer nu innan för orkar verkligen inte plugga mer!

Kommentarer
Postat av: liinnea :D

haaaahahaa, riktigt fina :)

2010-05-26 @ 22:11:49
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0