Bilder ifrån igår! :D

Sociala Alexandra! ;)


Joakims snygga t-shirt! :D


Senare under kvällen eller rättare sagt natten så somnade vi om vart annat! Först somnade Joakim och jag lät han sova för jag är snäll ;) men sen blev det kris och jag behövde gå på toa men vågade inte väcka honom så jag fråga Filip på msn och hans svar va "Skrik att det brinner, jag lovar att du kommer skratta!" och jag började skratta genom att bara tänka på de! Sen börja jag peta på honom och knackade och efter ett tag vaknade han och bah; " Hallå? Jag har inte sovit! ;)" Nej nej, verkligen inte du ;) När han vaknade var klockan 03:32 och sen runt 4 halvsov jag och sen vid halv fem så låg jag så som på bilden! ;)



Joakim kom hem till mig runt 20:30 & åkte hem 04:45, vi säger aldrig hejdå på normala tider! ;)
Men det var en rolig och trevlig kväll! :) Förresten, Joakim vad tyckte du om filmen nu då? (Crossroad)


Kommentarer
Postat av: louize

En header bara :)

Du ser min header nu. Ska ha en annan bild i den men samma text fast de ka stå papsenslillalouize.blogg.se

Kan du göra sådan text tror du?

2010-05-29 @ 23:17:44
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/
Postat av: Joakim

Den var okej, men fortfarande en typisk amerikansk film... :P

2010-05-30 @ 01:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0