God morgon!

resize_p0734_24- (MMS)

Hallå! Dagen började med att jag var helt förvirrad och skitsur men nu är allt mycket bättre och dagen blev lite roligare när jag stod vid vägkanten och väntade på tåget för då stod jag och fixa en sak på mobilen, sen tittade jag upp på en lastbilen och då sitter det en hur jävla snygg kille som helst där och vinkar och håller på hahah så det gjorde min dag bättre :P Nu sitter jag på bussen påväg till skolan och det känns som en tråkig och slapp dag idag.. Ska ju på teater dock men det verkar sådär kul.. Aja min mobil får väl ryck snart och börjar cepa så kanske är bäst att täcka för mig hihi! :) Förresten så ser jag ut så som på bilden idag och jag har en vit tjocktröja med fast hade inte den på mig när jag tog kortet som ni ser, känner mig lite Woho.. Men men, vem har inte gjort de någon gång? :P Ni får ha en superbra dag så kanske vi hörs senare under dagen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0