My summer is rescued!!

Har tänkt väldigt mycket på hur sommaren kommer bli.. Har inte fått tag på varken sommar eller extra jobb så jag tycker faktiskt synd om mig för har fått ett nej precis ÖVERALLT nu.. Men mamma & pappa är snälla så de ger mig 300kr varje månad under sommarlovet eftersom man inte får studiebidraget och det är jag väldigt tacksam för eftersom ifrån början skulle jag inte fått någonting och hur kul är en sommar utan pengar? Det suger rätt håårt! Men så nu då så tänkte jag att jag sparar mina pengar fram tills sommarlovet och köper bara nödvändiga saker tills sommarlovet börjar och det som behöver köpas in är:
  • Jeansshort
  • Underkläder
  • Kanske en bikini, men de är inget jätteproblem för jag har 2 som funkar rätt bra
  • En ny fondation
Men nyss så kom min bror in i mitt rum och löste ett av problemen som kostade mest och vet ni vad det var? JO! Han kom in med 6 stycken jeans som var försmå till honom som jag fick göra vad jag vill med! Med andra ord kan jag göra mig sex stycken shorts om det skulle vara så, hur bra är inte det??? Och de är snygga jeans med så jag är lycklig! Sen är det ju ett plus att jag har en märkesbög till bror så det var några Replay byxor och sånt, me like! Fick även en vanlig svart munktröja med luva och en vit med dragkedja & luva, det gillas rätt stort de med!
Ibland är det bra att ha en lillebror som är såpass vuxen att han ser ut att vara min storebror ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0