Min morgon var perfekt men mammas kaka var bläää..*

Imorses när mamma kom in på morgonen (7:30) så kändes de så skönt att bara kunna somna om och sova en stund till och när klockan var 8:20 ringde hon igen och då¨hörde jag att brorsan hade på hur hög musik, rock, och när jag lagt på kom han in genom dörren och sa "du skulle upp nu va`??" och jag bah "mm.. God natt" sen åkte han hemifrån och jag funderade på om jag skulle sova eller inte men bestämde mig för att sätta alarm på 8:45. När jag gjorde de såg jag att jag hade ett sms som väntade på att öppnas och jag gissade på att de kunde vara från tre oliak personer men gud så glad jag blev när jag såg vem de var ifrån, jag sken upp som en sol och alla bekymmer bara försvann!♥
Sen svara jag och så höll vi på och smsa hela morgonen och på något vis så hann jag med att göra supermycket på kort tid och jag hann ner till bussen så jag fick stå och vänta, denna morgonen var bara bäst..!
Det med mammas kaka var att mamma hade fått en sån "Herman" som man ska mata i en vecka eller vad det var och så hade hon gjort en kaka nu då och lagt fram en bit till mig och min bror så vi kunde smakat på de nu på morgonen men den såg inte god ut, såg ut som någon fullkornsskit och jag såg att min bror bara hade tagit en tugga på sin så då tänkte " Han åt inte upp, alltså var den inte god.. Vi tycker om samma så nej tack.!" Kan lägga upp en bild på den sen när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0