Lunch of the day - Mjölk & knäckebröd!

Japp, så blir de när Filip glömmer mitt OCH hans matkort hemma hahah!
Han är så smart han men men, som tur va är de inte supergod mat i skolan idag så de är lugnt. De är köttfärslimpa, potatis och sås och hemma tycker jag om de men i skolan så... Nej!
Blir till att åka till Götet 11:45 istället för att hinna och insåg när jag kom till skolan att vi kommer vara "hemma" 16:30-17:00.. ASKUL! Men men, så blir de.. Gick även till Receptionen innan och bad om ett Studieintyg och de tog nog 10 minuter för dom att fatta varför jag skulle ha de och vad de var för något, hur svårt kan de va? Ett intyg på att jag studerar? Svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0