Jag ändrar och har mig hela tiden..*

Nu har jag precis ändrat en sak på bloggen som jag verkligen störde mig på och det var de att jag ville att man skulle kunna se mer inlägg än bara 15 för de tyckte jag var lite lite och jag skriver vissa dagar en hel del inlägg och då är de tråkigt om man missar några så nu har jag bytt så man kan se 45 stycken istället, alltså är de lika många som jag har i Arkiv på bloggen så nu finns inläggen kvar längre, bara liiite längre ner! Bra va??
Är snart på min 6:e sida på engelskan, började med den istället. När jag är klar med den så blir det till att skriva svenskan snabbt och sen ska jag berätta hur mitt lov ser ut, måste bara boka in en sak först innan jag skriver ut de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0