Home and drinking*

Hahah ja rubriken går ju att misstolka lite, men de ska vi inte göra! Sitter och dricker min älskade proviva! :)
Har nyss kommit hem och funderar på att sova en stund men har en känsla av att jag bara kommer vara tröttare.. Blir nog till att vara vaken så att jag kan somna snabbare ikväll istället, mycket bättre!


Senare blir de ju då körskola som sagt, eller ja.. Teorilektion för att mamma & pappa ska få övningsköra med mig. Har tjatat på dem i över 1 år men nu äntligen har dem fattat och bokat så när jag får min papper blir det till att köra! Har ju kört en gång innan och de gick ju kanon så det kommer bara bli bättre & bättre, ja.. jag körde olagligt den gången..! Ne, nu ska jag göra mig en macka och läsa lite bloggar.

Vad ska ni läsare göra resten av dagen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0