En ny och fräsch morgon!

God morgon allihopa! Sovit gott?
Det har iaf jag gjort och jag har sovmorgon till klockan 10:20, hur gött som helst!
Har nyss duschat och fräschat upp mig, alltid lika skönt på morgonen!
Sitter här nu och dricker lite Jordgubbs proviva (inte min favorit utan en annan) och äter mackor!
Bussen går 9:45 så jag har en halvtimma på mig att fixa klart allting, men de ska jag nog hinna!



Idag slutar jag 16:15 så kommer vara hemma runt 17.. De är väl sådär.. Har musikprov sista timmen med så de känns inte så kul för man ska sitta i grupp och spela en sång för läraren och jag är iiinte bra på detta och tyvärr har jag bara övat på gitarr så.. Men men, estetiskverksamhet tycker inte jag spelar någon jätteroll för mig så! :) Aja, måste hinna äta upp men vi hörs antingen i skolan eller när jag kommer hem, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0