Varför skulle vi släpa oss dit för?

Idag spelade vi brännboll i 40 minuter uppe vid en sjö i spöregn. Skitkul!!!! (ironi)
Jag hatar brännboll och jag hatar det ännu mer när det regnar och allt är blätt!!!!!!

Nu sitter jag här hemma och försöker bli varm igen! Att köra moppe fram och tillbaka i regn är ingen höjdare! Aja, nu ska jag inte klaga mer, utan jag ska vara positiv. Senare idag ska vi på kalas hos min kusin som fyller år, kulkul! :) Ska även fixa kläder till de idag, måste hitta ett par nyulonstrumpor, annars måste jag ut igen och köpa de och jag vill verkligen inte så nu jävlar ska jag hitta ett par. Ska även sy fast en sak som trillade av igår, men de är enkelt att fixa så! ;) Måste även städa mitt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0