Förlåt... Men det känns som om jag tröttnat..

Förlåt för att jag uppdaterar så himla dåligt... Det är inte meningen men nu när det är sommar så är jag hellre ute och gör massa roligheter istället för att sitta vid datorn så det blir inte mycket uppdatering men jag är glad för det kommentarer jag får och för de läsare som stannar! Ni är guld värda!

Denna dagen har vart slapp som faan så tänkte att jag kunde sitta vid datorn tills någon ringer och säger "Tja, kom igen, nu gör vi något!" ;)

Vill ni kanske veta vad jag gjorde igår och idag?
Då ska ni får veta de, schysst va? :D

Jag och Lidbom åkte ju till Borås och när jag kliver på bussen så funkar inte kortet, hon kollar och då har det gått ut (-.-) och jag fick panik men fick åka med. Sen på hemvägen skulle jag betala med mitt kort men då säger bussföraren "Det är lugnt, kliv på och sätt dig ;) Se till att köpa ett nytt kort tills du åker igen! :)" Sen gick vi hem coh sola en stund, åkte sen till ICA och köpte chips och efter sen stund var det tråk så vi drog hem till Melven istället och drog sen och badade med Kalle, Melven och Oskar och Tim. Dock var det bara Melven och Oskar som baadade hahaha! Sen åkte vi till kinna och köpte pizza, sen hem till Kalle och käka och drack pepsi och sen hem till Melven och kollade på dessa tre filmer:







♣Paranormal var superbra, värsta "skräck" filmen jag har sett! Jag blir aldrig rädd av skräckfilmer och sånt, sitter mest och skrattar och så åt dom eftersom de är så fejk, men serisöst. Jag vågade inte gå hem ifrån Melven efter att jag sett den så vi. JAg rekommenderar den verkligen!

♣The uninvited var också bra, psykad, men bra! Handlar om en tjej som ser hennes mamma brinna upp och hamnar sen på psyket. När hon väl kommer hem har pappan hittat en tjej som han ska gifta sig med. Varken Anna eller Alex tycker om henne pga olika anledningar. Att få följa dom är super och filmen var riktigt bra!

♣District 9 var helt cepe! Finns ingen handling i den typ. Handlar om utomjordingar som landat på jorden och som har varit här i 20 år. Sen är det en kille som börjar förvandlas till en och sen så skjuter som alla typ..



Gick hem ifrån Melven runt 03:45 och somnade direkt när jag la mig i sängen. Sen vaknade jag runt 14, gick ut och solade till 14:45, städade mitt rum och sen tog jag mig en dusch, sen kollade jag lite på Simpsons och nu sitter jag här och när jag är klar med alla inlägg så ska jag åka hem till Roa för hon ringde precis och så ungefär det meningen hahah ;) Nu ska jag svara på era frågor och sen ladda upp massa bilder så har ni massor att kolla på sen.


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du får en toppendag <3

2010-06-17 @ 17:07:57
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0