Förlåt för att det inte har blivit någon uppdaterig idag men...

det beror på lite olika saker. Först vaknade jag klockan 10:50 och insåg då att min uss till Borås går om 2 min så det var bara att springa ur sängen och sen fixa mig, ringa min tandläkare och boka en ny tid och sen ta bussen som gick 11:52 istället. När jag väl var i Borås och enbart skulle handla 1 BH så kom shoppingsuget och jag handlade mer än så... Så nu tänkte ja visa er vad jag har shoppat! ;) Nu laddar jag in biderna från kameran till datorn så jag kan ju lika gäna fortsätta med vad dagen bjöd mig på! ;) När jag kom hem så käkade vi korv & pommes och sen drog jag och brorsan till Kinna och käka födelsedagsglass på donken och mötte sen upp Ellen så hon fick sin väska ifrån midsommar och jag fick resten av min dricka! :P Sen nu när vi kom hem så började jag och brorsan tjaffsa om datorn så jag snodde pappas dator, lägger upp en bild på den med och den är seg, och tangenterna är små och tröga! :( Men det får funka för stunden! ;) Klockan 19 kommer mormor & morfar hit och firar min bror så jag kommer ladda upp mer bilder senare ikväll på vad han fick och lite sånt där! ;)

Borsans presnt av mig, ni får se sen vad det är i! ;) Jag tyckte att påsen var ful när den var svart/vit så måla! ;)


2 snygga BHar, den leopardaktiga var den BH.n som jag skulle köpa och den var på rea med! ;) Den rosa kostade 129:- och den andra 65:50 på Gina Tricot för er som ville veta! ;)


Ett vitt armband ifrån JC för 49:-, riktigt snyggt! ;)


En grymt snygg och underbar klänning som jag hittade på Gina-Rean, 79:-, rena fyndet! ;)








Sen har vi ju datorn som skulle visas med! ;)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Åh, snygg ju! :D

2010-06-28 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0