Dags för ett annat tänkande!

Medans jag väntar på att maten ska bli klar (grillat!♥) så ska jag städa mitt rum, det ser förjävligt ut men om jag bara tar bort kläderna och bäddar sängen så blir det riktigt snyggt igen, jippi säger mamma!

Ska även prata med mamma om att åka till Joakim, om jag inte åker idag så drar jag imorgon. Så honom ska jag spendera min helg med :) Ni når mig på mobilen om det är något och jag slänger nog in ett till inlägg innan jag drar, och sen ska jag ju lägga in resten av bilderna från idag, det får jag göra när jag är klar med städningen! Annars kommer jag strunta i de!



Kommentarer
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

SV: Jag ska till turkiet den 20:e juni, i juli på ridläger och till Hunnebostrand, och kanske få in lite jobb emellan åt också. Jag har fullt upp i sommar haha :)

2010-06-04 @ 21:01:00
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Jag vet inte hur man gör det :(

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-06-04 @ 21:34:29
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0