Dagen i ord och bilder från två olika mobiler!

















Idag slutade vi tidigt för vi hade ingen samhäll och sen hade vi svenska i ungefär 5-10 min... Så det blev mycket sol på rasterna emellan! :) Sen efter skolan så var Filip så snäll att han hjälpte mig med företagsekonomin, han lovade mig att vi skulle plugga dagen innan så det har vi gjort och jag känner mig liite bättre nu än innan, plus till både mig och honom! Innan vi började plugga så cyklade han upp till sjön och jag körde moppe och sen var vi där i några timmar, sjuktgött! Dock fanns det ett problem... DET VAR GRODSPERMIER I SJÖN!!!!!! Filip tyckte att jag var en tönt som vägrade kliva i, men tillslut hittade jag ett ställe där man kunde gå i där det bara fanns 2st spermier! Lite stolt är jag allt ;) Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, ska läsa igenom boken och gå igenom övningar och ord... Kommer bli en tråkig kväll, men om detta hjälper mig att få ett G eller mer så är jag supernöjd!!

Hörs senare ikväll att söta läsare och jag lovar att jag ska svara på era kommentarer sen med! ♥

Kommentarer
Postat av: Charlene

Malmö känns som en betongdjungel jämfört med var du har varit. Fina naturbilder men den du tog på jeansen och skorna blev riktigt bra.

2010-06-02 @ 22:12:16
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: BatouL!

Åhhh gud, ni ser ut att ha det grymt härligt!!!

2010-06-02 @ 22:29:07
URL: http://batouls.blogg.se/
Postat av: Michan

Åh vad härligt, har inte tagit första doppet en =)

2010-06-02 @ 22:34:46
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0