Min mage vill inte vara snäll, den smärtar mig!

Sitter just nu med kramper i magen och det gör så brutalt oooont! Det kommer och gå och varar i ungefär 1 min, har uppehåll i 2-5 :( Får hoppas det går över så att jag kan gå runt på torsdaskvällen i Borås! För er som inte vet vad det är så kan man beskriva det lite såhär:

På sommaren så anordnar Borås stad en liten "konsert" eller vad man ska kalla det. Det kommer massa band till en stor scen och spelar, det kan vara nya band eller gamla, kända eller inte, det varierar. Men sen klockan 21 så kommer det en känd person eller ett band som ska spela och detta håler på ett par torsdagar under sommarlovet! Sen är alla affärerna runt torget öppna till 21 så man kan ta en långshopping om man skulle vilja det. Idag så är det Erik Grönwall (han som vann idol) som kommer som huvudartist klockan 21.

Vet inte riktigt när jag och Lidbom (ska ni andra med oss eller åker ni själva?) åker in men det blir väl runt 17-18 någonting! Sen kanske ***** skulle åka med med någon/några kompisar så det blir ju super! :D ♥ Nu ska jag ner och äta något, eller ja, först ska jag klä på mig för sitter fortfarande i BH & trosor! ;) Vi hörs senare idag, puss på er!




Bilden är tagen uppe vid min stuga när jag var där förra veckan, vad tycks? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0