Måste få ur mig detta!

Bilden är min och kopieringen är förbjuden utan tillstånd!
Ni som kommer säga "va va de jag sa" eller något liknande behöver inte säga det. Jag orkar inte lyssna på det, håll det för er själva!

Jag har trott att du var bra, sen fick jag ett helt annat intryck av dig och mina kompisar sa det samma. Sen visade du en gnista hopp ändå om att du var normal och ville va den jag ville. Jag trodde dig men svagt. Jag skrev till Filip på lördagsnatten att jag inte visste vad jag ville och skulle tro. Jag berättade de du hade sagt. Jag berättade om dina rykten som finns och vi pratade fram och tillbaka och jag bestämde mig för att ge dig en chans till. Den saboterade du något jävelskt idag! Du gjorde som alla andra gånger, men denna gången sårade mig mest. Jag orkar inte med dig, jag ångrar allt jag gjort med dig. Jag ångrar att jag ens träffa dig. Jag förstår inte vad som kan va så speciellt med dig, jag förstår inte vad det är som gör de så svårt. Idag fick du mitt hjärta att gå sönder i miljontalsbitar. Jag har tappat förtroendet för kärleken. Jag kan inte lita på någon kille. Alla sviker, alla är likadana. Jag håller med Roxanas citat hon skrev på sin blogg som vi kom på när vi pratade om killar i allmänhet. "Killar är olika men har en sak gemensamt. Dom är alla svin i slutändan.!" Och det stämmer verkligen in på alla jag dejtar och har vart ihop med. Jag orkar inte med dig eller någon just nu. Alla sviker mig, alla krossar mitt hjärta och alla får mig att fälla tårar i slutet... So.. Just get the fuck out of my life right now!

Kommentarer
Postat av: anonym

om nu alla killar du har dejtat o vart tsm med har blivit idioter i slutändan, har du aldrig funderat på att det kan va ditt fel? att det e du som gör dom till idioter? hahah för alla killar är inte idioter om man inte gör dom till de ;)

2010-07-14 @ 15:20:04
Postat av: anonym

kan du inte skriva vem det e du menar så att man fattar?! och skriva vart du tröffade han o så

2010-07-14 @ 15:20:46
Postat av: Anonym

skit dras till skit

2010-07-14 @ 23:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0