Jävla utslag!!

Har fått utslag/bett på magen, superstora och kliar så in i helvete!! Orkar inte med mer bett nu!! :@

Iaf, har inte uppdaterat idag, sorry för de men har varken haft tid, ork eller lust, idag har varit en icke-blogga-dag. Men nu kommer jag tillbaka på lätt tassande steg! ;) Har vart i borås nu på kvällen, käkade pizza, köpte lite godis och tog det bara lugnt! :) Har även smsat lite med HF (ojoj, vem kan de va nu då? ;)) Åkte hem med 22:05 bussen och har nu vart hemma ett tag som ni kan se på tiden!

Har även vart och tagit kort till mitt moppekort (har förnyat de för 120:- så nu får ja köra traktor med! ;)) och dom blev så jävla fula, men var fö feg för att säga det till fotografen.. Ofc... Men men, jag får stå ut!  Vet ni vad jag ska göra imorgon? :o
Jo, jag ska ringa och boka tid till nagelförstärkning, hihihi :D Kostar 400:- och det blir så jääävla snyggt! Min "moster" gör sånt på sig där jag ska boka och asså, jag älskar hennes naglar! ♥ Det som är bra är att man bara lägger på något på naglarna som gör att dom blir starkare, inte skivar sig och blir gryymtsnygga! Ska köra på franskmanikyr, ååååh! ♥ Kan visa er en bild på hur det kan se ut!

Här är en bild, lånade ifrån Google! Här ser ni hur de ser ut, det är hennes riktiga nagellängd men man har lagt på en förstärkning som se ut som franskmaniky + att hon har målat något svart motiv också. Snyggt va? ;) Detta är så mycket bättre för naglara än att förlänga dom med plastbitar, visst man får långa och snygga naglar direkt men man vet aldrig hur lätt dom håller, vem vet, limmet kan ju gå upp när som och sen sliter de som faan på nageln så jag rekommenderar att spara ut sina egna naglar och sen lägga förstärkning på dom, så brutalt snygg!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0