Hemma i lugnet igen!

Nu har jag kommit hem och tar de lugnt efter helgens alla händelser. Vill ni höra hur jag haft det kanske? Okej!

Fredag: Hade beslutsångest i 30 min om jag skulle ta bussen eller moppen till jobbet, i sista sekund blev de moppen ändå. Sen jobb till 13:30, sen hem, packa om till andra väskor. Sen ringde jag mormor och bokade kattvakt och sen kom hon 15:45 och körde mig till kinna. Sen åkte jag buss, tåg och båt upp till min stuga och det tog 4 timmar ungefär.. Sådär kul om ni frågar mig... Var väldigt många byten, kolla här!

Syns la sådär..

Buss från kinna till Göteborg.
Tåg från Göteborg till Stenungsund.
Buss från Sten-sund till Varekil.
Buss från Varekil till Tuvesvik.
Båt från tuvesvik till Gullholmen.
Flakmoppe från hamnen till stugan!

Ojojoj vilken fartfylld dag!

Lördag: Låg mest i solen och stekte, sen åkte jag ner till affären och köpte glass med brorsan, sen gick vi runt lite och sen drog vi hem igen och sen på kvällen blev det kvällsdopp i havet med familjen! ♥

Söndag: Regn. Regn. Regn. Uppehåll. Regn. Regn. Regn. Upphåll. När de var regn satt jag och spelade kort med mamma en stund, sen tröttna hon och då la jag passienser (stavning? Man spelar med sig själv iaf!) och sen bakade jag en sockerkaka & gick även ut och plockade & rensade vinbär, muuums! Glömde ta en bild på allt ihop bara! :/ Sen när de var uppehåll andra gången så gick vi till hamnen och sen tog vi båten över och sen motorcykeln hem och nu sitter jag här! :)

Nu ska jag svara på alla kommentarer jag fått under de dagar jag har varit off ifrån bloggen och sen får vi se. Börjar ju jobba kl. 7:30 imorgon igen så ska lägga mig i tid med, fast ja.. De slutar väl runt 00-01 ;)

Kommentarer
Postat av: Charlene

Åh vad gott det såg ut!

2010-07-25 @ 22:09:14
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så gott :D

Sv: jag sitter och svarar på lite kommentarer bara, ska strax iväg till en vän! själv då? :D

Ha en underbar lördag!

2010-07-31 @ 16:07:01
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0