Filmen festival

tjihi bloggen, blev en lite annorlunda hälsningsfras där men men ;) Har för en stund sedan kollat på filmen Festival. Den var bra, ingen superfilm men den var helt okej att titta på och jag älskade slutet! Det var perfa! :) ♥ 
Visst är han lite söt? ;)
 

Just nu ligger jag i sängen, hostar, har feber och ont i magen, är supervarm och är inte det minsta trött.. Klockan är nu 03:57... Kul... Kan ju uppdatera min fotoblogg? Fast orkar inte riktigt göra det just nu... Det blir nog en film till, frågan är bara vilken man ska välja mellan... Har just nu 8 filmfodral hos mig med massa filmer på, kan skriva vilka:

* Bad boys 2
* Festival (
såg nyss hahah!)
* The Deal
* Simpsons the movie (
såg jag före festival!)
* Wall.e
* Another cinderella story
* Wild child
* Confessions of a shopaholic
* Freaky Friday
* Alla American Pie filmerna
* Barnhemmet
* Step up 1 & 2
* Sex and the city the movie 1
* 13 snart 30
* Big Mommas House 2
* Fast and Furios, vet inte vilken
* Not another teenmovie
* The hangover
* Ratatouille, svensk
* Fired Up
* Horton hears a Who
* Madagaskar 2
* Material Girls
* Meet the Robinsons
* Taken
* The Hitcher
* A walk to remember (
såg jag för någon dag sen)
* Björnbröder, svensk
* Quantum of Solace - James Bond
* Luftslottet som sprängdes


Så, de var alla som låg på dom 8 filmerna... Nu ska man bara välja vilken av dom som jag vill se med... Svårt om attsingen!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna. Kan vinna en systemkamera och min egen kamera suger.

Så skulle du kunna slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på mig ? :D Man kan rösta 1 gång om dagen :D så förlåt om jag frågat förut hihi men vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-05 @ 09:54:24
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sagaaa. :D

Svar: japp, är photoshop svårt att lära sig?

2010-07-05 @ 12:58:52
URL: http://sagakortesaari.blogg.se/
Postat av: Yasmin

hehe ja rolig

2010-07-05 @ 13:23:21
URL: http://krafteninommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0