Bloggar från mobilen för mitt Internet dog..

Kom hem, startade datorn, kollade fb och sen logga jag in på bloggen, sen dör Internet bara sådär. Superkul.. Men men får skriva mitt sista inlägg via mobilen istället! ;) Kom hem för ett tag sen, var ute på en långpromenad med Melvin, superkul! :D Ska göras om mycket framöver :) Han är en kanonkompis! :) Nu ska jag gå ner och göra mig ett par mackor och sen kolla på någon film :) Låter väl mysigt? :) Imorgon ska jag cykla eller ta mopeden upp till vårdcentralen för fick ju en fästing igår och idag är det rött och jättesvullet :( Får hoppas att det inte är något farligt. Sov så gott alla söta läsare så hörs vi imorgon :) God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0