Min dator är tillbaka! :D

Nu har jag äntligen fått hem min skoldator igen, skönt att slippa pappas sega jobbdator och våran gemensamma som brorsan har är inte speciellt superbra heller... Men nu har jag fått tillbaka min dator så det ska nog bli mer bloggande, mer bilder och snabbare svar på kommentarerna! :)

Skoldagen idag var väl ganska så bra... Först på morgonen så fick vi träffa en kvinna som hette Elin och så höll vi på med samarbetsövningar i några timmar (inte jäääättekul precis) och sen skulle vi skriva bra böcker, ge varandra komplimanger och en massa.. Astråk! Men men, sen fick vi fika av dom nya ettorna! Nu är det riktigt gött med helg iaf! Ska på tjejkväll ikväll en stund tror jag, har inte mycket pengar kvar, längtar tills den 25 för då får jag mitt studiebidrag och lönen kommer typ den 27 september... :/

Kommentarer
Postat av: johanna :)

sv; ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra ;D

okej tack för du sa till , testa nu :D

2010-08-20 @ 16:59:21
URL: http://joopannas.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: ja verkligen ,.. Och nu har jag semester igen så nu får vi ca 14 dagars ledig tillsammans igen :)

2010-08-20 @ 17:08:13
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0