Vill bara tala om en sak för er och de är..

att nu kan ni inte gå med och tävla i veckansblogg längre. Jag har gått igenom alla bidrag snart och jag har många som förslag så detta lär bli jobbigt, men som alla gånger lär jag välja någon så håll utkik, det kan ju vara din blogg som dyker upp denna veckan!♥
Nu har jag valt ut vem som ska bli vinnaren av veckansblogg men jag tänker dröja ut på det ett tag till, lägger upp det inlägget när jag går och lägger mig och jag meddelar då vinnaren samtidigt! ♥

Kommentarer
Postat av: jllicious & Llicious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

2010-04-19 @ 00:24:34
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0