Vampire Diaries*

Sitter och kollar på vampire diaries på webben, det är ju sååå sjukkt bra, älskar det! Vet inte när det går på TV så då kollar man nätet, mycket enklare, så idag hade jag 3 avsnitt att kolla på, är på mitt sista nu och det är det senaste som gick på TV, någon som kan tala om för mig vilken dag och tid det går på 6:an? Skulle vara schysst!♥


Har redan bestämt vilken låt som kommer bli dagenslåt imorgon, ååh vad jag älskar den!

Imorgon är sista dagen med FN-rollspelet, ska bli så sjuktgött! Kommer inte sakna detta en enda sekund när det är slut.! Är bara trött på de, och jag vet att jag inte är ensam. Imorgon efter skolan ska jag nog va med Oskar, men vi får se. Ni som börjar tro att något kommer hända eller att vi är på G kan bara släppa dom tankarna, vi är och kommer alltid bara vara kompisar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0