Sista inlägget för natten.. I will die*

Jag är redan trött men jag måste plugga MgMUN (till FN-rollspelet).. Jag känner mig verkligen inte förberedd.. Kommer kugga sönder imorgon och det är någonting som jag fruktar för vill verkligen inte göra det.. Men så går de när man inte förstår riktigt, läraren har fulllt upp och då orkar man inte fråga och sen har lektionen gåt åt till facebook.. Greeeaat! Tummen upp för Alexandra som precis förstått att facebook är den värsta sidan att ha uppe när man ska plugga, grattis! En tårtbit kanske? Nejtack, de är jag inte värd!

Aja, medans jag pluggar sönder och sedan går och duschar, fast tror jag gör det imorgon istället för då behöver jag inte vakna upp med ett hår som ser ut som en blandning mellan ett hårmonster och en 70-talsfriss ;) Hoppas ni får en bra och bekväm natt, jag ska försöka ha en sådan när jag väl blir klar! Denna kvällen ska jag jobba ihop 12 samhällslektioner, klarar jag de tror ni? Jag måste tro på mig själv, I have to be positive!


Kommentarer
Postat av: Paloma

Hej fin blogg<3

Besök min<3

2010-04-14 @ 18:36:14
URL: http://thisispao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0