Ni har inte märkt av de men de har tyvärr min omgivningen gjort, stackare..

Jag har varit på sämst humör hela eftermiddagen men jag har kunnat låta bli att låta det gå ut över bloggen och er läsare, tack och lov för det!♥ Men för alla i min omgivning har fått lite "ickeroliga" sms-svar och jag har väl inte vart trevlig i tonen.. Japp, så ligger det faktiskt till så nu tänker jag bunta på mig med massa kläder för det är 25 minus här!! Hihihih skoja (A) Men det är jättekallt, typ 1-3 plusgrader, NOT Alexaandra-style!

Vi hörs när jag kommer hem, ska man ta med kameran kanske? Jag kan ju alltid dra till mitt favoritställe.. Ska man? Ne inte idag, en annan dag ska jag visa er de, lovar!♥



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha tack för tipset:p. Jag märkte det efter jag hade lagt upp videon. Jag var så trött. Men hur "upptäckte" du min blogg:)? Fin design btw!

2010-04-19 @ 21:02:17
URL: http://strombergsvardag.blogg.se/
Postat av: mimmi :D

sv: ja, den har varit bra.

Ska du göra imorgon då?

kram :)

2010-04-19 @ 22:21:45
URL: http://oboysugna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0