När allting känns hopplöst min vän..♥

Nu har jag äntligen kommit hem ifrån skolan, har varit en dryg men ändå helt okej dag faktiskt! Har som sagt kulturvecka denna veckan så mina dagar kommer se ut såhär:

Måndag: Börjar 8:30 och slutar 15:00, där emellan ska jag kolla på olika evenemang

Tisdag: Precis likadan som måndagen fast ska skriva om evenemangen också.

Onsdag: Samma som måndag och tis

Torsdag: Börjar 8:30, gå på några evenemang eller skriva och sedan har jag företagsekonomiprov klockan 9:45-11, sen där efter ska jag på evenemang eller skriva

Fredag: Matteprov på morgonen och sedan ska vi kolla några evenemang och sedan ska vi lämna in arbetet vi har skrivit under dagarna.

Visst låter det kul? ;)
Ska nu bädda min säng och efter det ska jag duscha och sen ville brorsan ut och köra moppe så vi får väl se.. Ha en fortsatt bra eftermiddag så hörs vi lite senare. Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0