Kawasaki!

Nu är jag hemma ifrån MC-färden och faaan va härligt de är när man kör i 120! Går så jävla fort och gött..! Jag och pappa är precis likadana. Vårat motto är fort ska det gå!

Kolla vilken skönhet!♥



Innan jag åkte klippte jag i ordning ett par shorts ifrån brorsans gamla byxor, fick 6st av honom så nu har jag fixat två, kanske ska fixa resten nu med så jag har dom klara? Japp, då har jag något att göra med! Hörs lite senare och jag är med och budar på ett par skor som jag verkligen AVGUDAR! Bara MÅSTE ha dom! Hoppas på att jag vinner för då kommer jag göra glädjeskutt hela kvällen, kommer inte kunna sova inatt heller hahaha! Aja vi hörs lite senare, puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0