I skolan

God morgon! Sitter nu i skolan och väntar på att Filip ska komma hit. Han kommer 8.40 så jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg snabbt :) Någonting som är bra är att jag kan vara inne på min mobils Internet hur mycket jag vill! Betalar bara 89 kr och så är jag fri hahah! Börjar klockan 9 och det är hur gött som helst att det är slut idag, dock lär vi säkert hålla på mycket längre idag.. Vi har slutat runt två varje dag nu och idag kommer vi va mer seriösa så.. Men jag kommer säkert blogga under dagen för att ha något och göra för jag kommer inte få prata och sånt så jag kommer inte ha något bättre för mig ;) Jag har även konstaterat att mina skor är förstora.. Inte okej! Men detta blev inget roligt inlägg så jag skriver nog hejdå nu.. Bye bye! <3

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-16 @ 09:03:15
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Okej! :D

2010-04-16 @ 12:07:48
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0