I am the cleaning lady!

Det känns som att klockan är mycket men så kollar man på den och tänker, jahapp.. Var den inte mer än 12? Känns jobbigt för jag har ingen aning om vad jag ska hitta på.. Sitter bara och segar framför datorn, det som finns att göra är att bädda sängen, gör mig i ordning men jag orkar inte de, gör det senare till kvällen istället och sen kan jag ju städa huset, tror jag kär på bäddning & städning, då är jag duktig istället för lat! Melvin får inte veta om detta får då lär han kalla mig för städfreak för av någon konstig anledning så städar jag alltid när jag pratar med honom hahah!

I'm going to be a housewife!*


Kommentarer
Postat av: Jenny

hej!

Har sådan beslutsångest!

Klicka in på min blogg och hjälp mig att välja låt till våran vårkonsert!



Kram!

2010-04-03 @ 16:38:21
URL: http://rosabeebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0