Hemma nu!

Nu är jag hemma ifrån Borås, eller jag kom hem runt 18 och sen gick jag ut och sprang, ser ni? Jag fick tummen ur röven och kom iväg, dock blev det ingen lång runda men endå? Var en hel del uppförsbackar så jag är stolt! ;) Sen när jag kom hem var jag typ död så gjorde en hallonsmoothie, Loved it!♥
Brorsan åker runt med sin fiddy på trädgårn och jag fryser hahah! Min nässelfeber är nog påväg bort nu känns det som, fick någon sprit av pappa som man skulle ta på så nu börjar det bli bättre, älskar't! Ne, vad kan jag skriva mer? Jag hade det jättetrevligt med Ida även fast vi mest gick runt i cirklar hahah men det får vi absolut göra igen! Nej nu ska jag göra något annat än att sitta här, ska ta på mig en varm tröja iaf hahah!

Måste bara tillägga detta, visst är det skönt väder ute nu! Nu står det på termometern att det är +12 grader men det känns som om de är mycket mer! Alexandra gillar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0