Hemma från en händelserik dag!

Nu har jag kommit hem och denna dagen har varit helt jävla kanon!♥
Först var det skola och jag slutade 13:15, alltid kul ;) Sen åkte jag och Lidbom in till Kinna och jag hittade ett par skolbrillor och en sketasnygg väska, måste visa er den sen!;) Efter det sen åkte vi på hemligt uppdrag som gick prima, tur det!♥ Sen åkte vi hem med 15:30 tåget och så skulle vi ju till gymmet så på 10 minuter sprang jag hem, packade och sen sprang ner till tåget igen hahah! Det var verkligen hur gött som helst att träna och jag & Lidbom har gjort schema och allting så vi kommer bli snygga och smärta till beachen 2010! ;) Nu ska jag städa upp på mitt rum och sen visa er bilder på de jag köpte idag och efter det blir det film och sömn, är hur trött som helst efter de passet hahah! Längtar riktigt efter träningsvärken imorgon!

Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: kul att du är med och tävlar :D

aha gick det bra på gymmet? =)

2010-04-26 @ 20:51:47
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: felicia

Ett tips är att börja gymma på corpus ist när dina gratisveckor är slut. Det är mkt billigare där!

2010-04-29 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0